The day was a good day

Blir inte mycke bloggande om dagarna men när jag är hemma så tar jag min tid.

Först hade jag vanlig klass där vi mosade koreografin som jag skrev tidigare att vi skulle göra plus att vi gcik vidare i dansen oxå, stress hur ska det gå på showen.. Måste öva som fan.
Iallafall.
Shit vad galet sen  vi stannade på Marikas till nio eller nått?
Dans,musik och maaaassa skratt tack vare sjuka videos på youtube.
Haha bästa sidan ibland...
Vi DOOG av garv skoja inte.. Steve malin pato max ALLA.
Senare, mycke senare eftersom Steve va slisk gurka och segade sönder... -.-
drog vi till skanstull och åt oss glada och mätta, två cheese var satt riktigt fint, chillade och snackade bara.
Livet har sina goda stunder lixom =)
Nu får bilderna berätta resten, har massa sömn och mys att ta igen.
Fan vad skönt - helgen har bara börjat och den e full med skojigheter muhahhah.
Dags å sova innan jag blir på hype mode.
Enjoy the pics!
Klicka på dom små för att se dom stora.

Haha som Malin sa "han smälter in..." Bästa.
Det va några iaf, pallar inte lägga upp fler...
Big love, im out!

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar: HAHAH ja vet as roligt!! :')



Okej=) Tack för tipset och åsiken hihi



haha ush, vågar inte nu får göra det sen och visa älskling. båda vi har kommit in på det där lite. Kan sitta och googla hur länge som helst haha!



Tack det hade jag =) Du med för den delen!



Ha det superbra idag! massa kramar

2009-11-28 @ 06:22:37
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0