Lördag det rimmar ju nästan

Uuuuuuuuuuuff vad sent jag vaknade idag, gaaaaaah fett skönt.
Mår bra och det är dax att köpa julgrejer både klappar och pynt.
Ska pimpa lägenheten, big time.
Senare ikväll kör Dogge i Farsta på Tuben det är inte värsta grejen...
men om Nivolitas och Steve kör vill jag inte missa :O
Fast jag funderar ändå på att bara chilla hemma med familjen idag, imorrn kommer jag ju va ute typ hela dan..
- dans basket rap battle dance battle -
Well well, time vill tell =)

HAHAH sms från min kompis nyss:



Svär jag kommer oxå drömma nått sånt, är HELT inne på det där tack vare Camila La Mejor hrrmm.

Dax å fixa sig för just nu ser jag ut såhär, typ ny vaken och halvt död.. Likblek i det där ljuset asso.
(skyller på det eller vad? haha)
I'm out!

Komentarer & åsikter
Postat av: clara

thäänks girl :D

2009-11-28 @ 17:55:34
URL: http://musicdancelove.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Jag meeed :O helt inne p ådet där hahah lovar tänker också sådär. att jag inte ska ta reda på för mkt :p haha ! såg förresten rihanna videon. FYFAN vad läskig!!

2009-11-30 @ 20:31:53
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0