Nov. 27, 2009 - The Day was a good day.

Så skönt att komma hem till världens bästa mamma och syster.
Ville bara säga det, shit vad glad jag känner mig när jag tänker på min familj.
Inte alltid såklart, inte när jag blir bombad med sms
"VENTE PA LA CASA YAAAAAAAA"
(kom hem nuuuuuuuuu)
Hehe då ere knaz i systemet men annars ere nästan alltid sådär too good too be true känsla.

Har suttit och skrivit en text/dikt/rap text till min mamma och blev precis klar.
Ouf vad nöjd jag blev, ska lägga den på köksbordet så kommer hon se den innan hon åker till jobbet imorrn.
För mig blir det ingen skola iaf, skönt som fan...
Ska fucking vila uuuuuuut och jobba på ett kriminologi arbete innan stressen tar över.
Sen om jag får tag på Ollie och Stewie hittar vi på något.
Hade ju dans idag oxå, PETRA :D, haha.
Körde LA new style och det gick väll sådär, mästa delen av klassen gick åt till att hitta placeringar och poser.
Tre personer bla jag, ska freestyla en fyra (fyra slag i musiken typ).
Hoppas det blir riktigt bra...
Måste öva och öva på koreografin, som tur e har vi världens bästa och gosigaste Danne Dhal(skal)man.
Lägger upp låten vi kör till i slutet av inlägget.

Efter dansen mötte jag upp gänget i farsta, vi chillade i studion med bra musik och sjuuka punchlines.
Försökte få Kiko på hype mode igen oxå, better luck next time. Vi diggar dig.
Senare mötte vi Blue Blue i gullmars och drog till Inferno, Dj Hero stod på menyn och jag och Fatma dooog ahahha STRESS SPEL!! Turn the tabels up side down eller vad haha. Malin e fett grym damn, vänta bara ska haffa sen ska jag äga...
Här nere är låten iaf och en bild från idag.
See yah, I don wanna be yah ;)


Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

SÅÅÅÅÅÅÅÅG DET :D

2009-11-27 @ 07:06:39
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar: hihi tack :) Jo men man ska ju tänka så liksom haha!



Aw tuuusentack, jag vet inte riktigt, jag är väl bra men inte grymt bra :( snart så!



Åh vadh ärligt, vi har också julshow snart. Så jag måste också träna hah :) Hur många koreografier är du med i?



Haha okej, jo jag har sett lite videos på youtube, man blir ju som ett frågetecken, alla sammanträffningar och "bevis" som finns, man blir ju lite skakis faktiskt. Men jo det är väldigt intressant faktiskt.



Massa kramar :)

2009-11-27 @ 10:44:54
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0