Off-the-line

Har varit lite off nån dag sådära.

Skola igår med streeeeeeeeeeessens mamma... Först prov alldeles för tidigt på morgonen va inte vaken...
Sen tåg till centralen, sen åker fel hamnar i södra -.- ut till henelelund - går till kista - sen jakan - sen drar till älvsjö tacos hos mamma (mums!) hem till pappa, skulle hit och dit inget blir av, möter upp tjejerna och det är valborg, kickare i parken hahah...
och sen no coments mer om den kvällen (A)

Kom hem sent hungrig och trött, däckade direkt på sängen, känner  mig helt ofrsäch nu och vill dushca i tusen år.
Höhö. Ska packa my stuff och dra till killen sen....

Tråkigt inlägg, jag vet men jag skriver mer och intressantare sen, lovar! :) ♥


Vad gjorde ni igår?

Komentarer & åsikter
Postat av: Sandra Marinoni

sv; tack så mycket :D

2009-05-01 @ 21:28:43
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag har varit off hela veckan jag ..

2009-05-01 @ 22:31:38
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0