we keepin it gangstah, (jao)

När skrev jag sist? Den 26... Nu är det 30. Allstå fyra dagar sen.
Muhhaha...

Fredagen bjöd inte på nått spec, slutade galet tidigt, eller asso hade egentligen ingen lektion.. Hehe. Men vi kriga för maten och stannade ett tag.
Dans på kvällen, UNDERBART. Dansade för min gaaaaaaaaaaaammla street lärare som hade mig och ett gäng tjejer när vi gick i fyran. Fett små! Va typ 10 år fan det e sju år sen :O
Såg honom en gång i somras på Summer Jam in Skanstull, då va han med massa andra dansare och hade bråttom men kände ändå igen mig och en komipis haha ^^
Vi flippa när vi såg han igen.
Sen nu fick jag dansa för han, han har as skön stil blandar hiphop med ragga.
Senare (men ändå samma dag) haha mange schmit.....
Aa senare fick vi lappar om workshop nu på lovet.

Tre dagar med Mario P Amigo och Merdin (vet inte hur han stavas)
TUNGT! Skriver mer om det sen.

Det gjorde min fredag, plus dom nya streetkläderna vi fick av Jonas. Pricken över i'et!

Lördagen då, Ikea med Mami, stressens mamma men nu är det mästa köpt och klart.
Kvällen och Earth hour spenderades in hagsätraaa med tjejerna. Ouf det va riktigt kul!!!!
Gjorde smulpaj i mörkret och sen glass till det + lått den rätte komma in som vi hyrde helt konstig film, fett äcklig på nått sätt..
HAAHHAH omg asgarv när vi skulle hyra filmen, va tvungna å säga koden sen mulatt katten sa fel typ 10 gånger och hon i kassan säger namn som
- Jonas Persson? heheh du ser inte ut å vara en dotter till nån Jonas
- Hehe oj nej fel
(säger ny kod)
- Peter Bergström?
- hahhahahhaha neeeeeeeej.
(säger ny kod)
- Anders?
As garv

Söndag var 80% chill och 20% städa.

IDAG, va bästa för matten va inställd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  OCH DET VA SOL UTE!!!!!!!!!!!!!

Har PENGAR att göra av med, fatta asso. har typ aldrig cash känns det som... Drog till stan med några flippare.
Åh haffade så fina grejer idag e galet nöjd. Becca hitttade sin stora kärlek och ville inte släppa han :/ Vi fick dra och slita i henne men hon älsakde sin gaangstah. "Im feeling it!" Tillslut flippa stadium personlaen på henne (skulle jag oxå gjort om jag va dom) och slängde ut henne OCH oss...

Kolla blicken bara... Det kallas gangstah love, ha ha ha.

Drog hem till Dani sen och hade det mys och riktigt kul. Nu e jag fett trött och hungrig.
Coming up next: Foood!
Lägger upp bilder sen, kanske. CIAO!


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0