Utkast: Livet leeeeker! ...

Livet leeeeker! Happy thoughts happy thoughts, det hjälper verkligen ibland. 
Kan sitta och tänka på allt det som jag tycker är bra med mig själv och mitt liv, dom jag har som jag älskaaar å vara med. 
Blir så glad bara jag tänker på det, mitt nya härliga rum. min feeeeeeeeeeeeta säng. 
Dansen, boxningen osv. 
Känns skönt, när tråkiga och trista tankar dyker upp i huvudet.

Förövrigt händer det inte mycket just nu but so what :)
Har legat i sängen med näsan i historie häftet bläääähhh, innan dess var vi på gården en sväng chillade bara helt skönt.


För första gången på ett bra tag känner jag att jag måste ut å handla kläder............. Jaa va fan det är lite kul, jag erkänner men ändå, tar alltid emot på nått sätt. 
Vi får se. Ska plugga vidare iställe. 

Ciao amigos!




Komentarer & åsikter
Postat av: minaya

Hej. Tänkte att jag skickar en tidig Lördagshälsning till dig. Ska göra det till en tradition har jag bestämt mig för. Att sprida lite glädje :D

Hoppas din lördag blir mysig.

Kram

2009-03-07 @ 03:08:14
URL: http://minaya.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0