Jah Cure - Lost in you!


Fan vad jag älskar spotify, dom har näästan alla låtar (som jag vill lyssna på) Plus en massa tribute to låtar som inte  e lika bra... Aa tänk dig själv du vill lyssna på tex Eminem - Mockingbird och så börjar nån kille på 17 år rappa och försöka härma eminem men ändå lägga till sitt eget sound och aa.... Njaaa, nej tack
De gulligt å spela in sånt kanske Eminem blir glad vad vet jag men, jag gillar det inte hahha.

Om ja å killen vill ha lite kul kan vi alltid leta upp nån rolig cover eller aa som jag sa tribute låt as garv diiirekt.

På tal om musik, lägger in den här låten jag... ÄLSKAR den och är totalt lost into Jah cure.

What Will It Take

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0