Ibland behövs dagar som denna.

Vissa dagar e sådära.. känner bara "nu, just nu e livet perfekt. Inget skulle kunna göra den här stunden bättre" just när jag ligger å tänker exakt så, tar han fram presenten och mumlar blygt "aa för det har inte varit så bra å aa  mot dig å så kanske inte bra hela tiden aa... sen vill göra dig glad"

Fiiiiiiinasteee , när jag öppnar. Kunde äta upp han. Som om jag inte redan va glad? Damn!
Hade inte en tanke på att få nått, just då gör han allt bara så mycket bättre så mycke bättre det nu kunde bli.

Så skönt å fly från verkligheten ibland, krypa upp hos han å bara ligga där. Inte tänka en massa bara ligga där. Tysta.
Åh vad jag älskar sånahär dagar...♥





P.s 
'Rätt låt vann! Aa jag tycker det :O Och tack GUD att E.M.D inte vann för då hade Mario (bakgrundsdansare) dragit till ryssland med dom och då får vi inte ha han på dansen på ett bra tag...) så tur för oss! (A)

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0