Bloggar igen från ingenstans haha

Hahaha, vet inte ens om nån e inne på min blogg längre.

Eller jo ISSA är, haha och för hennes skull ska jag skriva ett inlägg.


Sumercamp närmar sig - skit kul
Det ända som lixom gör mig glad när vädret är som det är....

Jag är fri nu, iaf ett tag. Slutade skolan idag och det är så fucking skönt.
Var på utspringet i brk i måndags, TUNGT haha det va fett kul

Idag
chillade jag lite med bror från en annan mor i högdalen innan han tagga å jobba.
Kanske drar ut ikväll med tjejerna, om dom inte sitter och är fett sura på mig just nu hehe.... Jag är lat och seg och typ vägrdade dra ut för en kvart sen... s0ri.

Imorrn drar  jag iväg med dom skönaste älvsjö ungarna i hela världen. HOPPAS HOPPAS på sol, shit asso kommer bli feeeeeeeeett deppig annars....

Så ser dom närmaste dagarna ut sen är det dans dans dans dans dans.

Är du nöjd nu issa? :D

Komentarer & åsikter
Postat av: issa

WOHOO, asanöjd!!! =D

2009-06-09 @ 18:00:22
URL: http://isabelltornblom.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

du skriver för mig med ju ;) följer ju dig med bloglovin!

2009-06-10 @ 22:35:10
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0