Laid back

Sup fellas?

Solen skiner ute, det är varmt och jag har sommarlov.
För tillfället har jag absolut inget att oroa mig över. Mobilen ligger breve mig och vibrerar för fullt, sms på sms
" ska vi ses ida fluff? =) "

Ååååh, ibland vill jag ha sommarlov for evah.
Asso som livet är på sommaren ska det alltid vara. End of story.

Hur som helst sitter jag än så länge å planerar för dagen.
Kanske åker iväg med famlijen annars blir det chill med Ms Perfect but she's got a date.... later on today (haha ^^) soo..
Jag drar nog till Lava med TYresö killarna Yerco & Oliver, händer massa dans♥ grejer där ikväll.
Super duper med andra ord.

Fick mail nyss från agenda latina om en salsa fest i Rålis, nu i slutet av Juli ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH, kääääääärlek!!!!111
Ibland älskar jag att bo i denna stad Sthlm..

Så för att avsluta detta mycket glada inlägg lägger jag upp en riktigt skön bild på min ragga kung Valdés♥

Peace everyone.

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Kvinna jag läser den ändå ;) heheh...



Hoppas allt e bra <3

2009-07-17 @ 13:52:56
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; awaw tack =)



Oj jaha! Aw jag förstår, helger och kvällar är värst att sakna! =(aww men bor ni nära annars?



aw tusentack sötis =) ha en fin fredag! kram

2009-07-17 @ 16:13:48
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0