Up in the morning yo

Solen skiner över förorten och det är rätt svalt. Skönt för en gångs skull.
Höll på dööö igår man, det va så varmt och vind stilla och INGEN sol.
Fett tråkigt väder, vad ska man göra lixom?

Stod och övade massa dans med syrran på kvällen va HELT slut sen och ville bah däääcka.
Till slut somnade jag efter en massa smsande pga jobbiga pojkvänner som va jobbia mot mina tjejkompisar, but I'm always there to help you girl, you know me ♥

Today.
Ska som sagt möta upp några kompisar och softa lite, inomhus tydlligen för Nica säger att hennes hår e affro och hon kan inte gå ut H A H A hilarious...

Tomorrow
Heron city med hela latino gänget♥ - bio - bowling - mat. Love it.


bjuder på denna halvt crazy picture, haha jag ÄLSKAR min bape tröja very much.

Coming up:

Sugen på att vara med i en riktig dansgrupp och få uppträda på stora scener och events?
Vad sägs som att underhålla
Idol publiken eller stå på stora scenen i Kungsan under 08 festivalen och köra järnet?
Om det här är nått för dig så spanar du efter ett kommande inlägg med mer info  om hur
DU kan ta din dans till en högre nivå.
Stay tuned, peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

HaHaha aj aj aj !! vi kommer döda asso ^^ .. =P haha..

Naaw <33

Visst är det =) jag dansade det förut SVETT asso

2009-07-20 @ 13:27:48
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; hahahah vad roligt!:P



aw vad roligt =) Här är det 20 + men blåser mycket. =(



Åh om jag var riktigt duktig på att dansa hade jag inte tvekat på det där!!! =( kram

2009-07-20 @ 13:36:44
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: malin

hej fin blogg och skoj att läsa, lägger till dig på bloglovn, och hoppas att du gör dsm:)

2009-07-20 @ 20:09:57
URL: http://malinnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0