Dancing in the moonlight

"OMG! Philip fick dansa solo.
Asså han va så fucking GRYM! Youtube Laura!"
// Helin för en halv timme sen

Hahha jag älskar mina galna kompisar. Vi är dans till 100%
Håller reda på allt som händer, uppdaterar varandra om battles och koreografier.
Smider planer.. Haha kärlek!

Kom hem för ca en timme sen, jag är trött som fan och vill fortsätta läsa min bok. Mm.
Försökte hitta Philip på youtbe, asso Philip i So You think you can dance ni vet?
Men hittade inga på hans solo'n.Better luck next time

Slänger in en bild, thiz is how I looked 2 day eller nått sånt iaf....
Annars blir detta inlägg för naket.
Haha.
Nu väntar kommentarer. peace!

Uppdate: Va fan det går inte å kommentra andra bloggar, sug min obefintliga ***

Komentarer & åsikter
Postat av: Berii_

NGT knasar alltid asså, man blir ju trött!

Men du, PINK ROCKS! :D

2009-07-30 @ 01:18:47
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar; hihi ååh tackk!! =)=) Ja ja tycker de orden är skitfina =) hihi.. Supersöt/grym outfit ;p!



Tack för kommentaren om dansen, den hjälpte lite iallafall :$ jag hatar att släppa det gamla och släppa in nytt. Ush har alltid varit så. Men jag ska försöka minnas det bra med Karin och åren med henne och sedan skapa nya minnen med de nya. Jag hoppas jag utvecklas mer dock än vad jag gjorde med Karin. Jag har sett ett litet klipp som en av lärarna har koreograferat och det var grymt, läggerupp video på det sen =)



Du har så rätt =) tusentack för dina värmande ord. Kör hårt du med så du impar på Dawid och mario ;p!



kram kram ha en suuuuuperfin dag

2009-07-30 @ 06:45:40
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon :D

sovit gott?

2009-07-30 @ 09:14:00
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin blogg :) besök gärna min!

2009-07-30 @ 10:53:52
URL: http://enjjoh.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0