Dansabstinens

Kikar in lite sådär bara.

Har precis suttit fastklistrad framför tvn, So you think you can dance is the reason.
Shit nu har jag dans absitnens, precis som du Issa -.-
Shit shit shit... jag är så sugen på att dansa.




Igår satte jag på michel jackssons låtar om och om igen och körde järnet tills jag va blöt av svett.
No kidding.
Idag har jag tagit det lungt. Fixat med rummet bland annat.


På väggarna i mitt rum hänger nu:
 Tupac, Eminem, Missy Elliot, Shane sparks, NERD, Lil mama,
shakira, Will smith, Mario p amigo,
Ciara, Lauryn hill , Mj, Kaká och flera som enligt mig är värdlens bästa artister, dansare, fotbollspelare och skådespelare.
Kort sagt representerar dom mina största intressen.

Precis som när man va yngre!
man Satte upp bilder på sina idoler, mina tjej kompisar hade Spice girls på väggarna,        Sclub seven, A-teens och bubbles!!! HAhahah omg ljuva nittiotal säger jag bara.
Grejen e den att jag gjorde aldrig det.
Jag prenumererade inte på nån tidining, förutom Bamse haha. Ingen Okej eller frida eller julia eller va dom nu hette.
Klippte faktiskt aldrig ut bilder på Mel C å kompany å satte upp
Så vf inte sätta upp nu? Jag har gjort det riktigt stiiil rent och snyggt ;) Dock inga spice girls

Men Nog om det fan :D

(hemlis:)
På kvällen åkte jag till dig, klättrade upp på berget till vårat ställe, satt och kramades i kvälls solen med Danjah's my love i bakgrunden.
Oh damn boy.... I just loooove those moments when I have you all ba ma self...
Schh dont tell anyone! It's our secret ♥

Nu ska jag slagga och le över ännu a great day, peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

FAN VAR DET DET JAG MISSADE I DAG =( pust =( SYTYCD alltså! Repris på lördag då...haha



Svar; alltså du är för gullig!!! Det är sånna som du som får mig vilja blogga ännu mer!! =)=)=)! tusentack för din kommentar.



tusentack =) ja jag hoppas det. Måste gå på minst EN dans iallafall. Jag har inte dansat färdigt i mitt liv. Jag ska nog inte ta ett heltids jobb iallafall, på grund av att jag vill dansa. Det handlar om prioriteter i livet =) just nu är det att leva lite! = dansa =) haha



åh tusentack sötnos!!! =) försökerbli bättre och bättre men på senare tid har jag inte haft tid att sitta med bloggdesign =( tråkigt.



ha det bra du med och ta hand om dig sötnos =) hemlisen lät jättemysig! Ta vara på den ;p

2009-07-15 @ 00:32:55
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0