Sommar planer inför dom sista veckorna!


Idag är en såndär dag då jag bara längtar till dansen... Helt galet och lite små jobbigt sådära.
Tyvärr räcker inte pengarna till ett VIP kort  som jag hade förra gången.
Dansar bara två kurser per dag sammanlagt blir det 15 timmar dans på en vecka puh!
Fattar inte hur jag orkade med typ 4 klasser om dan förra camp hah.
Hur som helst det blir Hiphop för Mario/Dawid sen blir det Ragga för Valdés. Ser verkligen fram emot raggan
det kommer bli första gången som jag tar en ragga klass...
Som tur är har Valdés lovat att vara snäll mot mig.
Fast jag har dansat ragga förut iofs men inte sådär seriöst...
Åh Im bubbly, kommer ha fullt upp och jag älskar det.

Mina sista sommar veckor kommer se ut ungefär såhär:

21 Juli - Världens bästa och sötaste kille fyller 20 år ♥



24-26 Juli - Latino festival i Rålis med bland annat massa salsa och reggaeton ;)

27 Juli - Min moster kommer ända från Colombia hit till oss, åååh! ^^



 3-7 Aug -The Voice Sumercamp, sista veckan! ♥



11 - 14 Aug - The Voice Summer Party i Kungsträdgården..
(hemlig bild)

15 augusti  - The Voice´09 kungsan.



Och den här gången representerar vi skolan på 08 och konserten och har inget å göra med alla fjortisar som kommer befinna sig på ung 08 samt stå ihop tryckta på ett litet dansgolv med brösten upptryckta till hakan och "dansa sexigt"  oohh yeaaah give it to me baby!!!! H A H A

Nej nu måste jag packa ihop mina grejer, hörs senare.
Herå!

Komentarer & åsikter
Postat av: Du vet inte

hhhehe tack så mycket :)

nice blogg

2009-07-18 @ 13:37:58
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

hahaha vaaa trodde du? de va något nytt..

eller jag har hört att jag liknar henne.

men hon e ju grym denb där bruden :D



2009-07-18 @ 14:15:13
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Helin

Hej! haha okej:O

jag har kollat lite i din blogg och vist är det så att du dansar i the voice team?

Isåfall så vore du jättesnällt ifall du kunde berätta lite om hur det är att gå där.

Hur stor dans-erfarenhet hade du själv innan du började dansa i the voice?

Tycker du att det är värt att byta skola och flytta till sthlm för att börja där?

Vore väldigt tacksam för svar :)

2009-07-19 @ 21:18:22
URL: http://helinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Iår ska de inte va några fjortisar inte!!! du och jag ska va i tältet och langa dom äkta dans ;)

2009-07-20 @ 10:58:19
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0