That Just aint me =)

Har slappat sönder framför tv'n dom senaste timmarna.
Innan dess diskuterade jag och Dawwe det här med halv nakna brudar i var och varannan hiphop musik video.
Det är så fucking booring...
Anledningen till detta samtal var Pato Poh ft Laze's video I'm on my way (sök upp videon på utube)
Dawid och Mario är med och dansar i den men man ser dom knappt plus att koreografin blir sönder klippt i videon =(

Varför lixom?

Dawid: Äh du vet hur det e asso, det är brudar som säljer inte killar som kör grym dans.

Så typiskt, jag tycker för min del att det hade varit skönare att se Mario och Dawid i ett badkar med vindurvor istället för
nån bimbo brud,  erkänn att det skulle säääälja!

Dawid: Hahahhaha aa läääätt! Tänk dig lixom jag och Mario lost i ett badkar :D

Asso neeeeeeeeej, jag är inte avis på tjejerna i videos som står och skakar rumpan och trycker upp brösten bereve nån snubbe/snubbar. Jag e inte avis och jag tänker inte "åh jag hatar dom för att dom e så snygga och får va med"
Neej...
 Tycker helt enkelt att det e fett med boooring att se såna videos plus, vad säger det om oss tjejer?
Skäms fan... That just aint me...



Men aa det va nog allt från mig för idag, peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

håller sååå med dig! ush hatar sånt där

2009-07-29 @ 00:32:28
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Lou

Det känns så "ute" på ngt sätt med halvnakna tjejer som egentligen inte gör ett skit. Själv föredrar jag videor som har någon slags anknytning till låten elr som är rågrymma me grym dans och sköna effekter. Inte, precis som du säger, tjejer som står och skakar på rumpan och trycker upp brösten. Det är så blasé: =)

2009-07-29 @ 01:40:23
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: S

eey dawwe ska vi bada, hahahah så tuung!

2009-07-29 @ 16:20:20
Postat av: Amina

så TUNG du e Laura

2009-07-30 @ 11:53:29

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0