Uppdate: Colombia

Idag firar vi Colombianer vår självständighetsförklaring
När vi befriade oss från spanjorerna 1810.

Önskar att jag va där, i Colombia nu nu nu och firade med släkten.
Om det är två dagar som det verligen firas där så är det självständighetsdagen och national dagen.
oouf det kallar jag FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST, folk sjunger och dansar på gatorna, lagar spec mat asso allt ^^



Jag vet inte riktigt hur en typiskt svensk familj firar sin national dag efetrsom jag aldrig levt i en sån.
Men men, många är i stan har jag märkt iaf och kollar på ballong utsläpp.
Det gjorde vi oxå för två år sen svenne bananer e vi allihopa ändå.

Nu ska vi fira vidare sen drar jag ut.


Coming up:

Sugen på att vara med i en riktig dansgrupp och få uppträda på stora scener och events?
Vad sägs som att underhålla Idol publiken eller stå på stora scenen i Kungsan under 08 festivalen och köra järnet?
 Om det här är nått för dig så spanar du efter ett kommande inlägg med mer info om hur DU kan ta din dans till en högre nivå.

Stay tuned.

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Jaa visst e hon!! sen sirli daa ahahha cok säta ler 24 =)

2009-07-20 @ 15:57:22
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: soulie

ooh grattis!! jag ska fan besöka colombia en vacker dag, har kompisar därifrån. Gotta say er befolkning har fått skönhet fo shoo!



haha mamma har wierd taste, nää asså shemar är trogen. Jag tvekar inte en sekund det var säkert någon som ringde och drev med dig haha :D



Jag bor i linköping, staden utan rythm u knw :D

2009-07-20 @ 17:52:11
URL: http://assuefacente.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; tusentack gumman =)



Okej =) hihi. Jo gör det, det tycker jag verkligen du ska!! =)



När inlägget kommer upp på din blogg vet jag vem jag ska tipsa ;p hihi! kram

2009-07-20 @ 18:57:35
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0