The Notebook

Nu ska jag gosa ner mig och se The notebook.
Har inte sett den så jag hoppas verkligen den är bra.
Dom jag känner som har sett den har bara sagt bra saker om den så.... dont disappoint me now!



Gullig är bilden iaf.
Aja, god natt!

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; awww okej Men då är det ju på en väldigt professionell nivå. Köper jag terminskort här i Uppsala kostar det 3000 minst. Beroende på om du lägger till fler eller inte.



Ja det ska jag verkligen göra hihi =)



Oj. Hm kommer inte riktigt ihåg men 3 år är det nog, alltså 6 terminer :p haha det tycker jag är länge =) kram



2009-07-16 @ 00:10:22
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0