Syriantälje (södertälje)

Fick bara värsta lusten att göra om min design heeelt igår.
Ehehe.
Är inte klar än men e fan ändå rätt nöjd...

Har velat fram och tillbaka, blogga eller blogga inte? Det är det som is the question.
Grejen är att om jag börjar blogga så kommer jag helt plötsligt börja känna "oh no!!! jag har inte uppdaterat idag"
Och det är fett jobbigt, för jag orkar ändå inte skriva allt som jag gjort dom senaste dagarna som en lång "det här har jag inte skrivit på bloggen lists" Äh.

Kör bara på nu för idag drar vi till Södertälje ^^,
Fuck vädret, ska vara inomhus och fan... ibland är det skönt med regn och så.
Eftretyp två veckor i stekhet sol 24-7. Kom hem HEEEEEEEEELT brun ^^
Mhuhuahuahauhaua.
Synd om Samir, vi tävlade om vem som skulle bli brunast och hmm just nu leder jag, stort ;)

Peace, eat fresh! (what? haha)

//Fluffyy

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; hihi självklart! =) är lika dansgalens om du trots att jag inte dansar lika mycket som dig :p måste ju få drömma lite ;P! haha



den var snygg!! =)Gillar dansbilderna, jag blir supersuper att dansa nrä jag ser dom!! :p kram

2009-07-09 @ 11:36:53
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0