Sthlms skärgård =)

Pass på Lava ikväll asso, damn jag är skit trött!!
Kom hem nyss och det ända jag vill göra nu är: äta sen sova.

Får ta det imorrn eller nån annan dag helt enkelt.
Kikar bara in här.. Egentligen har jag inget spec att skriva...

Hade det fett bra idag annars, stlhms skärgård är underbar!!!!! :O Oouuuufff fett fint asso damn...



Lånade bilden från google, har inte pallat lägga in mina heheh.

Nu skriver Valdés på face och frågar om jag vill vara med i dansgruppen stylez... OMG OMG. Magen bubbalr nu.
Skriver mer sen ciao!

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; åh tusentack sötnos =)



haha aw vad gulligt =) vi bor två bussar ifrån varandra men det tar typ en halvtimme sammanlagt kanske =)



kram kram =)

2009-07-17 @ 23:03:10
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0