LeToya - Not Anymore

Har varit ute för det mesta idag.
Sen hemma satte jag igång att pimpa mitt rum, oh yes bitches det blir så bra så bra...
Sen kan jag ta hem the hot boyz and.....
ehehehe, oupis did I say it out loud?
Kiddin ;)

Hur som helst, har ätit mig mätt på choklad och muffins.
Onyttigt? Ja.  So? You only live once :D


Ska slagga snart men vill lägga in den här låten innan jag kryper ner.
Den är så galet bra, spec den här biten:
"Somebody say I don't it want anymore
I don't want it anymore
Because I've dried my eyes and I realized
I deserve somebody that'll treat me right"

Don ask me why.



Peace & Love          

Komentarer & åsikter
Postat av: lou

Gillar din blogg very mucho :-) nice med så mkt dans! love it!

2009-07-20 @ 15:21:47
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0