I wanna fly

Det tar fett lång tid att dis defragmentera min data, i fall ni undra alltså.

Jag är uppe tidigt idag! :D Jaa, tidigt för att vara mit alltså.
Ska inte ens göra nått spec, eller jooo Träffa Dj fan ^^, ♥

Imorrn blir det nog bio med min bästa kill kompis och en annan brud, ser fram emot den här helgen 
och på måndag kommer min moster ååh.
Ikväll ska jag mysa med "beep" ;)
Aja...
Dagens låt är defenitivt den här.

Asso kolla videon!!! Omg... visst lite överdrivet med brudarna och mc cyklarna men bortsett från det.
Åh det ser så jävla härligt ut.. Längtar tillbaka till Colombias stränder nu.

Skriver senare, adios amigos    

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Thanks =D.. It'sme hahah

2009-07-25 @ 12:05:42
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

tack!!

2009-07-25 @ 12:06:10
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: S

Så skön låt!

2009-07-25 @ 12:43:11

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0