Gör mig till en stjärna

Bråttom bråttom, måste hinna hinna....

Aa precis så är det right now.
Ska hinna med tåget som tar mig till Kista för att mötta upp mamma och eventuellt en kompis senare.
Dessutom är det deadline idag: Jag MÅSTE hitta födelsedags presenten till en nybliven 20 åring.
För senare ska jag åka över till honom..

Hmm.
För övrigt har jag inte mycket alls som jag vill dela med mig av,
mjukis shortsen och
favvo tröjan är på, converse på fötterna och sol på himlen så jag lägger in den här TUNGA låten och drar ut. Njut!



"Spår nummer 4 på nyligen släppta mixtapet "Processen", från Stockholmsduon Mohammed Ali - en av de absolut hetaste och mest lovande hiphopgrupperna i Sverige just nu"


Om du inte redan har laddat ner deras mixtape Processen så tykcker jag att du gör det nu.


Coming up:
Sugen på att vara med i en riktig dansgrupp och få uppträda på stora scener och events?
Vad sägs som att underhålla Idol publiken eller stå på stora scenen i Kungsan under 08 festivalen och köra järnet?
Om det här är nått för dig så spanar du efter ett kommande inlägg med mer info om hur DU kan ta din dans till en högre nivå.

Stay tuned, peace

Komentarer & åsikter
Postat av: Catherine

SV ; Ja då borde du se den filmen, think u'll like it ;)

Men du har en fråga ! Vet du hur man ändrar textsorlek när man skriver inlägg?



Ha det goodie ;)

2009-07-22 @ 13:19:58
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: SHORTY BLOGGDESIGNER

svar; åh tusentack =)=)=)



Ha en superfin dag du med! massa kramar

2009-07-22 @ 13:24:48
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Aa men Lauura jag vet inte va d e , e ba "rädd" för att börja och så, jag vet att OM jag vill så klarar jag mig men nu asso jag vet inte va d e =S

2009-07-22 @ 13:38:22
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

de e ju sant de e de...

asså jag blir så förbannad av sånt här...



Tack så mycket :D hihih

2009-07-22 @ 15:22:15
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0