En rubrik

Asso på sommaren är det fan keeeeeeeeeeeeefft att blogga. 

Vad fan ska jag skriva egentligen? Säger bara en sak: facebook is the shit. 

Ibland undrar jag varför jag ens har kvar den här bloggen?
Ere ens nån som läser? 

Klart inte, aaahahah. Jag skriver ju knappt nått. 
Men det är det, vad fan ska man skriva om ? 
Jag är inte kissie foki eller kan dee. I am fluffyy. 
Och jag är dans galen och det vet ni som har läst den här bloggen..........

I augisti väntar hur som helst ännu en dans vecka WOHO. 
Asso ni faaaaaaaattar inte vad ni går miste om...
Första dans veckan hade vi VIP så vi dansade till max.

House Krumping och Hiphop. ooouf........ 
Asso lyssna det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på hur KUL vi hade. 
Battlade mot Yerco och Oliver på dansgolvet till Beep AHAHHAHAHHA Issa You know what I mean. 

Livet är härligt, det handlar om att må bra helt enkelt. 
Äh peace yall.




Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

jag läser =)!

2009-07-08 @ 19:46:35
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: issa

I now exactly what you mean sis, haha :D minnesvärt!



DANS ÄR KÄRLEK!

2009-07-09 @ 23:05:41
URL: http://isabelltornblom.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0