Back in my sweeeeeeeet home

Nu är jag hemma igen feeeeeeett sköönt...

Vaknade upp vid eeh vet inte när längre vad va klockan?
En arm slog till mig och mitt hår hade fastnat under kudden.
riktigt god morgon! haha.
Hade lyckats somna ändå trots skräck filmen och den grymt söta  killen som låg breve mig. Grrrrrrrrrrr
Muffins och mandarin jos till frukost, slå på datan, slagga lite till, mysa runt, vara allmänt seg innan vi slutligen tömde lägenheten på allt skräp, bäddade och drog vidare.

Har inget att klaga på, är mätt trött och glad.

Imorrn ska jag nog möta upp min hmar (åsna på arabiska) till bror. Får se vad det blir av det....
Fick sms igår oxå av min favorit kurd - allas älskling Hanifi -  h a h a.
Åh vad mycket folk jag måste ta tag i å träffa nu!!!
Sen fyller Karro 18 oxå. Shiiiiiiiiiiiiiit. Blir lite smått stressad nu men men.

Ska chilla ner mig själv framför tvn nu ist kammandooo.
Later!



Åh vad snabbt tiden gååååår, damn girls.

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

åh jag vill också åka skridskor! :P

2009-07-12 @ 17:08:20
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0