Twilight??? :S FET DISS!

( det här inlägget skulle blivit publiecerat i igår egentligen men hela blogg.se va sepe så det blev inte så -.-)

Asso vAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA???

Folk har snackat om den här filmen 24, överallt på alla bloggar förutom Victorias Secret så suuuuper viktiga show där modellerna faktisk är friska å inte pinn smala och (who cares? -.-) Iaf förutom det har det varit Twilight hit och dit.

Gör jag historia nu? Är jag den ända människan - tjej dessutom som dissar filmen? :O

OMG VAD SÄGER HON??? KILLEN E JU BARA FÖR SNYGG??
  •  HAHHAHAH ska jag säga en sak? * Nej, så fin e han inte och dom första scenerna i filmen va fett jobbiga -.- *
  •  Åh du borde inte vara me mig allallalla han närmar sig henne du borde inte röra mig allalallala han tar på henne asså...
  • * Hon får kompisar , riktigt roliga ju men såklart ska hon dissa dom för en vit vampyr snubbe, alltid ere så att den nya bruden går efter det som dom andra säger "han tycker han e för fin för oss" Get me?
  • * Visst det är roligt när pappan påminer om pepparsprej, och när dom andra säegr "oh you brought a snack" och menar tjejn men... Asso så bra va den inte, överdriv inte... *
  •  Baseball scenerna är.. Löjliga? Heroes säger jag bara, heroes, läsa tankar, sprinag snabbt se framtid vilja ha blod you name it!
  • * Gillade den lilla humorn som fanns och asiat killen i skolan TUNG! Han får 10 av 10,pappan oxå ;)

M Meeenn Slösade mina pengar höhö.
Men tack vare bra sällskap hade vi ju galet kul ändå, tack katten :) <3

Nu lär du tycka jag har helt fel och att killen faktiskt är både duktig skådis och snygg och sen kommer det ju en till film osv. Förklara för mig varför du tycker filmen e bra, vill veta ärligt talat ;)

Komentarer & åsikter
Postat av: paulina

omg den är ju bara helt underbar :P

haha nej men jag vet faktist inte vrf jag tycker så, den fastan bara i min hjärna och kunde inte sluta tänka på nånting annat :S sen är det böcker som är 100 gånger bättre ;)

2009-01-07 @ 14:15:17
URL: http://dancewithme.devote.se
Postat av: pelle

Alltså, jag håller med dig till viss del. Eller i stort så håller jag med allt du säger, men baseballscenen är grym. Den gjorde hela filmen!

2009-01-07 @ 14:15:58
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: FEBB

Ja det var det =) .. Aldrig sett twiight eller hur den stavas, men ALLA är fan helt galna i den! Tycker han är asful, förlåt men jag tkr det :I

2009-01-07 @ 14:46:31
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Becca

Alla tycker olika ,det är ju bara bra :)

2009-01-07 @ 15:03:52
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0