Late uppdate, Hi 09

HEJ.

Ojojo... Det blev en crazy kväll och inte så mycket som jag vill skriva på bloggen direkt.
Det belv galet med tjejerna och senare med två skumma grabbz i liljeholmen.. Hmm..
Det blev vulkan utbrott av raketrena i sjön, HAHA det va crazy.
Roligaste va alla turister spec Polacker (höhö) som gick omkring å ragga, sjöng och dansa. 

- Hi girls do you know some disco? Good Disco?
- Aamm yeah in Stureplan
- No NO not Stureplan
- Then Kungsgatan mabye
- Are you sure?
- No, but i think there is some
  -Then you are laying
- No?
- Yes, u dont know?
- No, im not sure of it
- So thats a lie!
- No, hahhah
- aha, thats a mabye?
Kind of... YOU asked?!
- Hehe yeah... Gutt nytt aar.
- Yea same bye hahahah

Hur som helst däckade jag hos killen min vid halv tre, Robinho skulle tvunget se film så jag begravde mitt huvud under kuddar.  Vaknade sen idag vid ett och var inte det minsta pigg, kände för att sova ett bra tag till...
Men det gick ju såklart inte så vid halv tre tog jag bussen hem och nu vet ni vad jag haft för mig.

Nu är allt back to normal igen, baksmälla och sen vardagen med plugg... Åå 8 dagar kvar av lovet ska GROVT ta vara på dom.  Så hej hej 2009! Skriver mer sen, och lägger kaaanske upp bilder. Ska svara på kommentarer.
Ciao!

Komentarer & åsikter
Postat av: minaya

Igår jobbade jag.. Så jag satt och stirrade in i dumburken och väggen ett tag.. det var det närmaste fyrverkeri jag kom.. haha.. Men det var självvalt också iof. 
..........



Skön låt på din sida!



:-)

2009-01-01 @ 17:38:36
URL: http://minaya.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0