Denna vekcka har varit TOPPEN!

Satt kvar i skuulan med brudarna till halv fem OHA och pluggade, det gick ju verkligen bra hehe ^^,

Drog till killens jobb in the city eftteråt, jag börjar verkligen gilla stället.
Så snygga kläder å allt, hela miljön och såklart skysta folket. Skönaaaste bossen ^^

Drog iväg till Pub å kolla in en ny klädkolektion, Syrainen Rumäniern och Latinan (jag) haha dom där grabbarna är för roliga asso. Det känns så skönt å bara hålla han i handen och bara gå och njuta av att vara me dom i stan en kall kväll och spana in häftiga stilar och spännande märken, tydligen så var det nåns kompis fru som designat. Jätte blommiga och färglada klänningar, inte min stil direkt men dom va söta :)

Åk bara högst upp i Pub Huset, u'll finde it.


Just nu: Sitter i fåtöljen med laptop och har kråglat mig igenom dom italienska substantiven, chillar och väntar på filmen som snart är klar. Mycket prov och plugg denna vecka... Men jag mår bra, riktigt bra. Snart är det helg så skööönt..
Den trettionde börjar dansen och då är det oxå STREET STAR!!!!! Gaaah kanske ska dit för fan ^^,
aja vad mykcet tråkigt jag skrev nu men men äh bloggar för min skull lixom.
kanske att jag skriver mer intresanta saker nån annan dag, bye! ♥

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0