Dagens låt är inte lik mig alls

Min dag har inte varit ett dugg händelse rik, utan har bara tagit det lugnt så jag kan bli frisk så snabbt som möjligt å dra ut me kompisarna :)

Därför har jag inte bloggat mer än ett inlägg today, hoppas det är lugnt. Är man inte på blogghumör så e man inte.
Blir bara tråkiga inlägg då lixom...

Tänker lägga upp dagens låt, en rikigt lugn faktiskt :o
Jag vet inte vad det är som gör att jag gillar den... Jag brukar inte gilla sånna här låtar. Men hmm kanske texten? Eller så ere febern som gör mig konstig haha :)
Annars brukar jag aldrig lyssna på den här snubben...
 Shayne Ward - That's my goal.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0