Amor, como nunca


Shit... Jag vet att vi kan tajfsa och ibland verkligen grovt bråka.
Skrika, bli off, dissa, ignora osv.

Men faan vad jag älskar dig, helt... Sepe stört. Ingen INGEN fattar vad jag känner för dig, vem du är för mig.
Ingen e perfetkt, jag vet... Ja e inte allti lätt å ha å göra me.
Tack för alla gånger du varit där, som en vän och bara lyssnat.

Bästa är
när du tar tag i mig, sådära från ingenstans och misshandlar min kind med pussar.

Fuck you!!!
Dom gånger jag varit sur på dig, haha och right back at yah alla gånger du driver hit och dit med mig.

Fan ta dom gånger jag bara velat radera ditt nummer och inte prata me dig igen, sen i nästa sekund rusar rakt mot dig.

Kärlek i mängder, trots tjafs, efetr ett år + 2 månader är inget som de va i början, det fattar väll alla.

Hatar dom sömnlösa nätterna när bara du e i mitt huve, efter sepe bråk. Kan gråta floooooder, fatta hur mycke jag tycker om dig.
De  lixom värsta mixen,en FET  fruktsallad av känslor i mig. Har ingen annig om hur länge det här kommer hålla, hoppas på länge såklart, å vi har gått egenom mycke tsm och pallat svåra stunder, some how lyckas vi alltid fixa det.
Jag älskar dig, fast det vet du redan♥


Shit nu blev det här värsta kärleks brevet... HAHA. Behövde skriva av mig lite, ska sova strax.
Mmm... LIVET ÄR HÄRLIGT. Det e fan bara så. Dåliga dagar kommer och går, livet är härligt 24 på nått sätt... Ändå...

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0