Jizz in my pants.

Saturday night life.

Jag är så pinsam ibland, och det är faktikst inte mitt eget fel alltid.
Igår när jag stod i tunnelbanan börjar syrran skicka massa sjuka sms, jag börjar så småningom stå och flina för mig själ och tillslut skratta, folk tog verkligen avstånd HAHA det gjorde ju bara det hela mycket roligare, inte nog med den så börjar den här låten spela i hörlurarna då belv det roligt till max, ja... så kul man kan ha på en tunnelbana en lördags efetrmidda helt själv.

Haha, Jizz in my pants. Listen  to the lyrics.


Bääästa!

Komentarer & åsikter
Postat av: Sarah

haha den e så skön

2009-02-13 @ 00:31:42
URL: http://estailo.nu

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0