I good day begins

Vaknade med nån positiv energi i hela kroppen :O
Det är grovt ovanligt för att vara jag,  I am miss negative i vanliga fall. Så idag känns det som jag kan springa sthlm maraton utan att bli trött. Vilket såklart är helt omöjligt.

"Få en bra start på dagen!" Typisk reklam visst? Men fan vad viktigt det är asso, får jag en bra start på dagen känns allt bra resten av dagen ovasett vad som händer, nästan ovasett iaf. och det känns bra även om det inte händer nått spec kul tex.
Jag är sån person, vill att det ska hända saker. Speedad? Absoult.

Idag har jag ingen aning om vad som kommer dyka upp, allt är möjligt.
Ska börja med some big frukost iaf och den här söta som jag fick nyss över msn.

Haha, helt söt.
Word Im out!

P.S Har så stor lust å shoppa sneakers.... Hmm...


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0