Dans dans dans dans & vardag.

Det har varit så skönt att börja dansa igen, ååh :)
Kör dubbel pass på fredagar nu. Två sköööna timmar med Mario P Amigo (hahahah kan tolkas helt fel xD), jag behöver inge mer. Kör stretch, styrka, teknik, kondition, freestyle allt.
Så skönt å röra kroppen i takt med musiken, se hela gruppen flyga fram genom rummet helt synkade.
Så skönt å leka runt i drick pausen och låtsas poppa fast vi är hur keffa som helst.

Var dock sjuk i fredas så satt breve Mario å titta för det mesta, suck.... Ska inte göra om det igen tror jag. FETT jobbigt.
Ville bara rusa in i gruppen och köra.
Nu på freda missar jag ännu en lektion SNYFT på det men men, åker ju iväg så jag ska inte klaga. Kommer bara bli kul.





Har bara glidit runt i min nya bape tröja idag, jaa jag är helt kär i den! Stan en sväng med flicksen, det blev lyckat och roligt sen Älvsjö ett tag sen hem. Jag vill börja jobba på Foot Locker, btw. Inte för att jag tror att jag skulle få nått jobb där alls men... Oouuf skulle älska å jobba där iaf ^^
Nu sitter jag här och njuter av mjukis :) Det är det första jag gör när jag kommer hem.
Mjukis diiiiiirekt om jag inte redan har på mig det.

Imorrn blir det skridsko åkning HAHA lycka till! Galet... Så måste alltså upp tidigare än vanligt -.-
Jag är INTE nån morgon människa, assso skyll dig själv om du väcker mig och jag fortfarande e trött... Blir vild djur och sen sur hela dan.

Aaaaja, ska se tv och käka nått.
Hare bra fulingar, peace


P.s Jaa Lizah, lägger upp bild på tröjan snaaaaaaaaaaaart.

Komentarer & åsikter
Postat av: Lizah

Wooowoo!

P.S Snygga skor i nästa inlägg ;)

2009-02-16 @ 23:23:14
URL: http://lizah.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0