Back in town

Hade några helt underbara dagar i fjällen! Haha va tuuunga vi va, allihopa.
orkar inte skriva allt, lärde mig åka skidor helt stolt faktiskt, va helt äkta blatte innan aldrig stått på skidor.
Snart åker jag förbi alla svenssons i backen vänta bara.

Haha, not. Älsklingen däremot va helt tung... Fan vad jag hatar killar ibland, dom e så grymma på tusen olika sporter.
Inte alla dock, men många. Hatar å känna mig underlägsen, spec med hans stora leende rakt upp i ansiktet för att han åkte puckel pist........................ Medan jag och syrran åkte fucking bebis backe hela första dan, HAHA.
Fråga inte om vi ramlade, fråga inte om vi fick snö inanför jackan och påminn mig inte om trånga pjäxor!
Har fan fortfarande ont :O

Dag 2:
Åkte två låånga liftar upp och sen kändes det som jag skulle dö. bara se allt svicsha förbi, damn vilken känsla...
Klarade grön och blå backe, ge mig liiite beröm  (A)

Sen var det afterski med öööl och musik, fast fan va dyr drickan va -.-
Hur som helst, bastu och disco på hotellet fast vi gjorde inge utav det, va så trötta ni anar inte spelade fotbolls spel plus kolla tv en stund tsm med alla andra sen... Somnade vid  tio för att sen vakna sju igen.

Lägger nog upp lite bilder sen, det va så fint ^^,


Sportlov är sånt där lov som behövs, det är fett skönt å bara slappa. Sen längtar jag till påsklov.
Idag blev de bio me tha family plus mys hos killen.
En perfekt dag helt enkelt.....

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0