Thank you guys

Ska försöka sluta skriva så långa inlägg, haha.
Bli mer kortfattad.


Sitter hemma och vilar hela kroppen med c vitaminer och baywatch på tv, haha tv4 guld är bästa kanalen hallaååw ;)
Hade uppvisning igår, det gick bra fram till sista dansen =(
Skadade mitt knä....!!!!! ='( Det håller på att gå över nu vilket är bra men fuck vad ont det gjorde..
Plus att det känns som jag fuckade upp för alla oxå även om alla sa att jag va bra osv. Inte för att skryta nu allstå, just facts.
Hatar att bli skadad sådär dom fick hjälpa mig ut hålla is på knät osv.
Damn det brukar aldrig hända mig alla va skit chockade bah Loro?? omg vad hände??

Alvaro och några från boucne va oxå där asso neeeeej. Haha ska sluta tänka på det där.
Tack alla ändå det va trots allt en fett bra kväll =)


Käkade i kungshallen med Steve och sen tog vi en promenad i stan och snacka musik. Måste verkligen komma igång nu, sista månaden sen nästa år boom bamm då gäller det.
Håller på att skriva lite texter hit och dit, skulle va riktigt kul å få spela in nått.

Ikväll blir det studio, nu ska jag fotrsätta digga david hasselhoff igen haha.
Peace.

I söndags när vi chilla hos mig.


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0