Life is like a rollercoster

Helo dear friends.
Skriver från lägenheten idag, känns skit skönt.

Hur hade jag det igår?
Stressigt, som fan, men skit bra tills nån gång i slutet.

Hur gick det i Rinkeby? Asso det gick helt okej, lite nervöst eftersom battle inte är min starka sida, har aldrig battlat förut, bara lite skoj sådära men hur som helst, jag är nöjd och framför allt glad att jag gjor det!
Det va skit kul att få vara där och få synas lite, att skapa kontakter och plus det få betalt =)
Tack tjejer för att ni ställde upp.

Vad gjorde du sen? Åkte till fruängen och mötte upp killarna + Malin dom hade gig på ungsomsgården.

Okey, sen då? Åkte tillbaka till älvsjö, hämtade jacka från lägenheten sen åkte vi till Bagis och hem till Steve's syster. Vi sjöng hela vägen dit, sjöng och rappade.

Hur var det i Bagis da? Det va galet kul faktiskt, riktigt roligt steves systrar den ena systerns son och sen kolegor från hennes jobb alla blattar i olika åldrar i en lägenhet som står och dansar afrikanska danser, popping, break, dance, dancehall osv. Neej asso det va skit kul orkar inte beskirva allt säger bara det I had a good time. And aint nothing wrong with that. But still im sorry that it doesnt work out between you and me. There are so many things that just reminds me of you on and on and on.

Sen da? Sen? Aa vi drog väll hemmåt nån gång vid halv två? Haha shit minns inte vad klockan va fan men ingen buss gick mot älvsjö längre så vi åkte alla till centralen. JAG HATAR CENTRALEN PÅ NATTEN ASSO EEEEEEEEEEUW DET ÄR SPYA ÖVERALLT... Hehe. Jag vet jag e fett kinky men asso... Seriöst usch.
Kom hem nån gång vid hmm tre? 20 över tre? Inte likt mig att va ute så sent men egentligen hade jag varit hemma halv två om bussen bara gått grejen va att fick vänta på t banan i en halv timme osv.

Nu har ni min lördag kortfattat =)

Idag har jag bara chillat som fan, har bara varit ute en gång resten av tiden spenderades hemma med familj och vänner. Perfekt sätt att avsluta en vecka. Kollade på tecknat och åt god mat.
Om jag kunde prata med dig skulle jag berätta exakt vad jag känner när jag gör såna saker utan dig.
Iaf, jag saknar min bästa vän som fan, Hon blir borta i fem veckor..... och det är pain. Inte bara hon som åker =(
Åh damn I miss you girl!!
Nyår den här gången kommer inte va de samma utan dej och Saris.
Shiiaaat, ska göra det bästa av allt.
Skola imorrn en timme sen dans det är så det ser ut för livet rullar alltid vidare.
Nu ska jag kolla på stomp the yard och sen sova.


Vi är bäst♥


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0