Just an uppdate

Det är omöjligt att planera en dag och sen verkligen tro att den ska bli som planerad.
Steve kom inte förbi (en grej kom emellan)
Drar till Marikas med tjejerna och möter upp lil syrran ist, hon dansar så duktigt på sin klass.
Är fett med stolt :O Min lilla plutt har blivit stor och står och diggar till fet musik i danssalen med lila sneakers och stora mjukis, haha aaajjt Mini Laura eller vad.
Hur som helst, planen va sen att försöka möta upp Malin, Steve och Oliver.
Steve hade min laddare och den behövde jag A K U T.
Men dom va feett sega först bah "nu e vi snart klara snart framme" pallade inte smsa ringer upp dom ist men nej ingen svarar.
Sen: "vi ses i medis vi får gratis bullar =)"
Hahhahah hungriga fattiga ungar?
Svar: "okej vi åker mot er nu"
Tror ni inte att vi åker förbi varandra??
Percis som Karro sa, va borde gå av här (kristineberg) så vi inte åker fett långt åt olika håll.
Ringer upp Malin "Var är ni???"
svar: "Kristineberg nu"
Jag: " GÅ AV NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!"
*tystnad*
Malin: "vi åkte förbi :S"
Jag: "aa vi med... gå av och ta nästa.........."
Malin: "aa..."
Så typiskt haha.
Till slut blev det iaf nice, vi chillade i Olivers kyrka och snackade om kriminalitet. Skit intressant, fick igång värsta disskusionen ^^, Har en fet uppgift jag måste göra och lämna in idag, därför är jag hemma just nu.
Det va allt, idag har jag dans sen ska jag Möta Dani efter det, long time no see.
Holla at you later, peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: hiiilooooo

Sen: "vi ses i medis vi får gratis bullar =)"

HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-12-03 @ 20:43:38

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0