En fredag kväll

Hej!
Shit sorry för keff uppdatering, har kommit hem ett två tiden några dagar nu och igår hade jag verkligen INGEN lust att skriva alls, pga lite för personliga grejer.
Men idag är allt mycket bättre, eller aa vadå idag det e redan lördag fast känns fortfarande som fredag.
.
Drog till Rnkeby med gänget, Malin, Oliver, Steve, Fresh osv.
Det va mindre folk än jag trodde och Dogge som va först ut såg heeeeelt stekt ut, tur för han att han va det för annars skulle han ha märkt den jätte "aktiva" publiken haha.
Sen körde sak sin grej och kvällen rullade på...
.
S.A.K gjorde sin grej, dom va tunga som vanligt, synd bara att det ändå är den fett kommersiella musiken som når ut mäst... Hur som helst BIG ups to you guys.
.
När Binta och hennes kompis intog scenen med sin TUNGA dancehall, blackout är bäst i sverige och binta har vunnit sm i reggaeton bland annat, aa då asso det blev KALABALIK I SYSTEMET, det va som att det kom en FET tsunami bakom mig (stod längst fram) svär asso haha killarna blev som djuuuuur.
Tjejerna fick verkligen igång kvälle, no doubt
.
Hon va så guullig innan helt nervös innan och ville att steve skulle va med på scenen för Vendela svek gruppen och va på backstreetboys (HAHA)
Och så ville hon ha upp mig och Malin men vi bangade :P
.
Sen kom Pato poh och körde sin folow me efter det chillade vi i v.i.p rummet, höhö.
Nice som fan, grabbarna körde sina freestyles och duvetinte.blogg.se tjejen va där å filma så kolla in hennes blogg så kan ni läsa om hela kvällen!
.
Allt slutade med att vi käka på max, ofc, sen drog vi alla hemmåt.
Nu är jag skiiiiiiiiit trött och ska verkligen sova... Lägger upp bilder och kanske videos imorrn om jag får tid.
Peace yall!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0