Vi är på väg

Allååå folket, det va ett tag sen känns det som.
Helgen tog slut fett snabbt ju..
Imorrn är det iaf onsdag bästaaa, då är det lixom bara en dag kvar till torsdag
och torsdagar är bra men fredagar är bättre och lördagar är typ bäst?
Sen är det söndag som är helt okej tung.
Resten av veckan ser ut såhär:
  • Imorrn - säga hejdå till Saris... Nu drar hon utan mig och blir borta i en hel fuuucking månad ='(
    Möta upp Malin och gänget antar jag och chilla nånstans.
  • Torsdag - dans dans dans dans träna träna träna säger jag bara
  • Fredag - Dans dans typ samma som torsdagen Men det blir kul det är skönt att vara inne i det och inte tänka på nått annat.
  • Lördag - Tjej festival i Rinkeby, ska dansa sen blir det glögg kväll hos kompis + famlijen, mys pys.
  • Söndag - Dans dans dans träna träna, packa flytta tillbaka till mamma plus försöka plugga.
Sen kan ju vad som helst dyka upp, vill träffa dej oxå♥
Idag softade vi galet i studion, alla vad där. Det va riktigt nice.
Sen drog jag hem och åt.
Håller på att ladda upp videos från rinkeby så länge lägger jag upp bilder här från helgen.
Hinner inte mer nu.
Take care yall. Peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

jag blir så avis på ditt danscrew. har målat upp värsta bilden av ditt liv haha =) sådär man ser på tv duvet? Hänger i danssalen dagarna långa osv...GIMME!!!

2009-12-09 @ 00:53:09
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: hhhhäääänish

your a GGGGGG - G-angsta bebbe ;)

2009-12-17 @ 22:36:19

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0