Spontana rubriker är bäst

Suuuuuup babes!

Har varit borta nån dag på landet och kopplat av.
Så skönt och jag förtjänar det verkligen oxå! efter en hel veckas galen dans är jag sjukt trött och behöver just att få göra ingenting ;P

Imorrn drar vi ut, hela dans gänget till kungsan,
Hälsa på Isse och Jonas som står i The Voice tältet och vänder plattor.
Dessutom ska vi bidra med våra dans skillz och representera skolan.

See you there! ;)

Jag och min bästa kompis på väg ner för trappan, hos Liliana @ ekerö i lördags.

P.s jag älskar min tröja!     

Komentarer & åsikter
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Men ååhå! Vad du gjorde mig nostalgisk nu... så jävla mycket barndomsminnen me sånnadär skumma figurer :D

2009-08-16 @ 14:39:20
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0