Imorrn blir det dans!

Första skoldagen: Avklarad.

Så nu ere bara å plugga och drömma mig bort på lektionerna.
Längtar redan till nästa lov, ja asso helt seriöst.
Wintercamp kommer bli fett med bra och jag kommer dansa dansa dansa, göra det jag älskar mest.

Imorrn drar vi hela gänget till marikas och dansar heeeeeeeeela kvällen för Sean Banan Valdés och gänget.
GRATIS.
Det är öppet hus på marikas dans och modestudio så det e bara å komma förbi å make it work.
ååh är super glad!! Saknar dansen så mycket fast än det typ inte ens gått en vecka sen sist.
Sen börjar ju själva dans terminen nästa vecka oxå.
Super duper, som Yerco säger.

Nu ska jag fixa nått gott och onyttigt å proppa i mig.
peace!


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0