Idag handlar det bara om DANS

Fast än jag inte bloggar aktivt så har jag stadigt med besökare
Det är super kul ska ni veta :)
Ni syns inte i kommentarerna särskillt bra meeeeeen, statiskiten ljuger inte


Som sagt, jag dansar hela den här veckan.
Idag började inte min klass förns vid sex men vi drog dit tidigare å chillade bara.
Ni vet jag <3 danssalen heheh.

Vi möttes av ett skit bra förslag från Jonas Göthbergs sida - "dansa en kurs gratis eftersom det va få som anmälde sig låter det bra? "OM DET GÖR!!!!!!!!!!!!! Ååh nu ska jag ääntligen få dansa new style med Danne, jag är riktigt happy!!!! :D

För övrigt dansade jag hiphop nivå avancerad - det dödade mig helt. Jag hatar Mario för när han gör en svår koreografi då är den fan jävligt svår asso... Shiiit  jag va så död :S
Sen efter det följde en ragga klass med Jonas Valdés, min första ever!!.
Har bara kört ragga dancehall för mig själv och typ the wave liknande, you know.
Aldrig tagit klass. Men det gick braa, fan vilken skön stil shit :P
Det ända svåra va väll att gå över från det hårda killiga till det mjuka tjejiga men till slut gick det.

På vägen hem med grabbarna Oliver Yerco och Jonas plus Nina ägde vi sönder perrongen i t-centralen.
Oliver - Beatbox
Jonas - Rapp frestyle
Jag & Jerco - Dansaa
Nina - Filma

Sen ägde vi tåget oxå med vår egna MJ♥ tribute - Sjöng och dansa hans låtar.
Hahah *armarna uppe i luften veva sida till sida* "heal the wooooorld, make it a better plaaaaaaaaaace..."

Jag älskar att ta dansen, musiken och sången ut på gatan.
precis som i step up 2 the streets i första scenen. Känslan asso, jag känner mig så friiii!
Ingen dömmer "omg kolla hennes steg..."  Man kör bara.

Nu måste jag sluta, halv elva träffas vi för New Style (kommer dö)
Så bäst å sova nu, lovar att ta lite bilder oxå.
peace!   

Komentarer & åsikter
Postat av: Boel

Hah!

Grymt siss!

keep it up!

puss puss puss

2009-08-04 @ 00:34:12
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Åh det låter helt underbart! Ibland önskar jag att jag växte upp på gatorna i USA där de dansar. Det verkar sjukt underbart!!! Åh.. :P Sköna ni är!



hahahah JA ragga är BÄST:D! Wihooo ska nog ta två ragga kurser i år. Men du? har du hört talats om:



Jacqueline Rova,Carmel Köster och Niki Tsappos?



haha äh, det såg ju ut som det ;p men jag är INTE gravid hahaha! =) bara skojar lite med mig själv :p haha önsketänkande. Det är bättre att säga att man rä gravid än tjock :phaha!



2009-08-04 @ 10:17:59
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Kör hårt nu !! =D

2009-08-04 @ 12:09:02
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Ja verkligen!

Fin blogg förresten :)

2009-08-04 @ 22:40:05
URL: http://obeskrivliiig.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0