Uppdate, typ?

Jg blir helt glad och trött av dansen, spec när det verkligen går bra och jag sätter alla steg. 
Jag måste sluta jämföra mig med mario, det går ju lixom inte. Han är hur tung som helst... fi fan. 

Drog runt på stan senare men vart fan tog värmen vägen ? =(
Helt kallt.......

Njuter hur som helst av lov, att kunna sova hur länge som helst och va med kompisar och killen. 
Vill bara dra uuut på tiden, vill inte ha skola igen vill inte vill inte.
Har fortfarande cash kvar och känner mig lite små rik sådär (haha). Har egentligen inge å skriva så detta är ett onödigt litet inlägg. Bättre å krypa ner i sängen med en bra film. 
See you guys, dans är kärlek.



Varför denna bild? Jo för det här gänget år på replay i mina hörluar just nu

Komentarer & åsikter
Postat av: Mino

Svar: Allt är beställt från Karmaloop.com :)

2009-04-08 @ 05:52:52
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: rubi



mario är galet rolig och kul och det speglas på hans koreografier, vore super kul om du la upp filmer på dom! :)

2009-04-08 @ 12:45:43
URL: http://rubi.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0