Some were under the rainbow...

ALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  DET ÄR LOOOV!!!!!!!!!!!!

Har inta haft tid för data senaste dagarna, kolla ut bara KOLLA UT. De sol, de varmt de chill ute me kompisar, en glass i solen NYA KLÄDER, allt som hör till våren and its happening right here, right now.

Vad mer kan man begära helt seriöst?

ingen skola på en hel vecka heller


På måndag ere dans läger med
Bounce gänget, Jonas, Mario, Suzy och massa andra.
Anmält och klart, det kommer äga totalt. 
Dans på dagen sen chill på kvällen, freestyle och battle, tv spels hörna + påsk tema över det hela. Måla ägg haha xD
E galet peppad....

Är galet stolt över mig själv oxå, vågade ta ut stegen freestyla och gå in i ringen ensam för alla. DET e nått som jag alltid bangat på annars.. Så plus i kanten till mig.

Hittade äntligen min vår jacka ÄNTLIGEN, och den var på rea oxå. Pluss min Musse Pig hoodie som jag spanat in i tusen år men aldrig att den varit på rea. Idag var dagen som jag haffade den ♥
MEN, hittade även det här som jag vill vill vill ha... shit :s


Gimme gimme...

Komentarer & åsikter
Postat av: helin

åhh har bounce läger under lovet :O

2009-04-04 @ 18:37:57

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0