My day in pictures

Här kommer några utav dagens blider. OBS SKORLLA NER LÅNGT INLÄGG.

I väntan på bussen.
Älskar ljuset på morgonen, skit fint.




Sen i skolan, låt mig prestentera Gambia och Kurdish konstverk...
G ritar huvet, efter ett tag kommer K och tar över
G:
- visst är hon vacker?
K tittar på bilden e tyst sen:
- Va? Ere en brud?
G:
-  Ja men de klart.. Kolla ansiktet..
*Tystnad*
K:
- Aha... Men jag gjorde ju... en mans kropp...
G:
- Aha ee...
As garv



1. Savanah gillar sitt namn... 2. Gambias "black beauty" 3. Awwiie, älskar hennes hår.

När vi kom til nya feta coop var det... KÖ asso GROV kö, ångrar att jag inte tog bild på den men tro mig säkert en halv timme 45 min MINST! Suck, vi pallade inte stå där för att gå in i en affär? Även om vi gärna ville... Höhö. Egentligen värsta stora grejen för en affär, en riktigt stor affär men grejen e att varje gång jag ska köpa en mascara, nått extra speciellt till maten eller bara ett par strumpor så måste jag åka till stan eller nått köpcenter, skäris tex. Nu kan jag gå 5 min i pyjamas å köpa vad jag vill. Get me? ;)

Iaf, vi bestämde oss för att tagga där ifrån, på vägen genom parkeringen gick vi in i returstationen, där man pantar brukar. Där fanns en dörr och aah gissa vart den ledde...? Rakt in i affären till kassorna xD Asso antingen e folk dumma eller bara fett duktiga och lydiga. Vi gick luuuuuuuuuuuuuuuuuuugnt in i affären och va fett nära att vinka till alla som stod där ute och köade HAHA. Lekte skön men va fett rädd att nån kassabrud skulle säga åt oss å gå, men inget hände. Förutom att man hör en lite orolig tjej röst: "Björn vi kanske ska ta å stänga den där dörren..."


JA TACK! ^^,



1. TEX MEX GURL!        2. Yes, we like it...          3. Findus färdilagad mat... Billligt?  4.<3 Ben&Jerrys


Hitta ni nått intressant elle? ;)

Min dag har varit jätte bra!♥


Komentarer & åsikter
Postat av: Sergia

aaa :D

hahah aa det gör jag :d

aaa tror ja har sett dej, nu när du sa det haha xD

2008-09-25 @ 21:08:36
URL: http://espinoza.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohhhh hahah hur visste du? :D

2008-09-25 @ 21:14:57
Postat av: sergia

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh vilken sammanträffande :p

nicole eller?? :)

aaa vi är tillsammans haha aa vi går i samma klass :p

Oh tack :$

han betyder jhu mycket så :)



BESUUUS <33

2008-09-25 @ 21:21:22
URL: http://espinoza.blogg.se/
Postat av: LINDA

Hahahaha så söööt :D U KNOW I READ YOUR BLOG HUN :D Hn ner dock aldrig kommentera sötnos, men du vet att jag läser den :)

2008-09-25 @ 21:27:42
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se
Postat av: sergia

haha aa säkert :)

neeej det gjorde vi inte :p



besu <3

2008-09-25 @ 22:01:23
URL: http://espinoza.blogg.se/
Postat av: LINDA

Haha ja då gumman :) Själv G? haha

2008-09-25 @ 22:20:24
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se
Postat av: Sara Maria

haha va snygga vi blev:P

Ben&jerrys<3

Billigt:D

2008-09-26 @ 10:30:17

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0