Jag är nöjd just nu :)

OOOJ vad duktig jag är på att uppdatera!!! DAMN ASSÅ!!
Helt otroligt vad akivt jag är.


SAJK.

Men äh.. Jag hinner knappt me bloggen, umgås me vänner och pojkvän efter skolan.
På kvällen sitter jag inte alltid vid datan, ibland slår jag inte ens på den! HAH, jag har annat för mig... (?)
Det är skönt... Förut satt jag bara vid datan när jag kom hem (näästan iaf)

I helgen va det fullt upp, fotboll från 11 till två... EEEEEEEEEEEh  jag va helt död sen.
Chilla me älsklingen hos mig, senare på kvällen var det NRJ ännu en fjortis fest men WTF! Vi hade as kul, galet me dans och sköna människor. Träffade massor me folk som jag inte sätt på länge gaah.. Jag saknar särhoe :/
   På söndan var det en såndär chill dag... Gick runt i mjukis å stor tröja, match på zinkens ip (jävla hals, kunde inte spela...) Mötte upp en sjukt söt persson i liljeholmen sen som hade GODIS ( =D ) i en påse, Super interessant jag vet. Men jag blev glad :)

Idag är det Tisdag och har haft en bra skoldag, älskar min klass! Asså vi garvar, har alltid kul och det sköna är att de ingen som e fett jobbig å ska förstöra lektionerna eller nått. Vi fuckar ur på rasten ^^,
En stor kram till Aless, btw.

Det händer massa saker i skolan, asså daagligen grjer som är jätte roliga men lite för privta för att jag ska kunna skriva dom här. Synd men ändå inte.

Är iaf super nöjd med allt just nu, plus att mamma gör gooodaste maten så... Ska avsluta det här NU. Haha.
Hare bra! ;)
Peace out.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0