Softa mera

Just nu är jag trött, riktigt trött bara.

Trött på att varje morgon gå upp och känna fett med stress över skola och kompisar.
Vet inte varför det är så, shit behöver verkligen ta det lungt från allt.
Orkar inte fixa mig för skolan, varför ska jag egentligen?

Stora jeans och en tröja, as good as ever. E i skolan för att plugga sen vill jag ändå allti hem å chilla bara.
Ibland åker jag till stan me gänget men ååh senaste tiden har jag känt mig seg. Vill bara ta på mys kläderna och gosa ner mig i ett hörn. Stänga av mobilen, datan allt. Sätta på musik och bara vara för mig själv

Sitter och tänker en maassa nu på kvällen och jag kan inte sluta tänka på dig. Vad jag en tänker på så börjar jag förr eller senare tänka på dig. Din värme, din närhet, ditt leende. Du vet allt det där me dig som jag älskar.
22 december har vi varit tillsammans i ett år, det känns helt otrloligt... Minns allt knaz i början, allt som bah gick fel
Hur dåligt jag mådde, hur lessen du va. Sen det där samtalet i tele... Tack gud att jag tog luren och ringde dig!

I dont wanna let go, vill verkligen inte att det här ska ta slut. Det är inte som jag har känt innan, att aa vi får se hur länge de håller. Jag kriigar för dig in i det sista, vi har bråkat, tjafsat gråtit varit nära på att göra slut allt. But here we are.
Så länge vi är kära kan vad som helst hända, men det ska krävas så mycke skit för att det här ska ta slut.
Du är min kärlek och min bästa vän. Jag kan säga allt till dig, ligga två timmar i sängen och bara snacka.
Sen när du smyger upp sådär och kollar på mig me dina stora mörka ögon.. EEEEEEEeh går inte att beskriva.

Dags att sluta skriva för annars kommer det här bli en ända FET kärleks dikt HAHA och det tror jag inte ni känner för att läsa.

Har bara pluggat och tagit det lugnt ida, chilla hos my baby och kolla skräckis Mirrors. Berättar mer imorrn + bilder.
Bye fuckers!


 
Du är ingen modell, ingen stor biff me feta muskler och solarie bränna
För mig är du den finaste oavsett vad nån annan tycker, oavsett vad hur andra tycker att en kille ska se ut
Deras åsikt räknas inte =) ♥

Komentarer & åsikter
Postat av: fre

haha thannx X)

kul o höra att det finns folk som förstår va ja går igenom =)

2008-09-22 @ 00:56:29
URL: http://frehagos.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0