Ingen rubrik?

Hej igen.

Filmen va... Skit bra... Fy fan va bra den va.
Ingen komedi, inget tråkigt svenskt drama om nån familj i en villa, inte filmen om små förortsungar bland höghus. Den här filmen va bara rakt av bra, skildrar en hemsk verklighet som många inte har nån aning om att den ens existerar på riktigt.

Om ni inte har sett När mörkret faller borde ni verkligen se den, alla borde se den här filmen.
Den går rakt in i hjärtat och gör ont.


Nu ligger jag i sängen me laptopen och surfar runt, ska läsa lite bloggar och svara på era kommentarer snart.
Ska försöka lägga mig tidigt idag, imorrn ere en lång dag...

Så det här blir sista inlägget för sen ska jag stänga av kura ner mig i sängen me luren och efter en stunds snackande lär jag se ut ungefär såhär:



Tog den från Sotadjur.se SÖT VA? :D (haha) där finns iaf massa bilder på söta djur, helt underbara.
Klicka på bilden för å komma till sidan ;)
Sov gott pankakes!

Komentarer & åsikter
Postat av: alexandra

Aaah får ta och se den då! :D

2008-09-25 @ 00:07:34
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: LINDA

hahaha riktigt knas är programmet.. älskar när mörkret faller :) En gammal kompis var med i den :) Spelar bror till tjejen :)

2008-09-25 @ 00:43:06
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0