Katten och jag på stan

Åh vad skönt det är att komma hem... Till mamma som står vid spisen i köket med salsa musiken på högsta hon dansar medan hon diskar och det bah doftar pannkaka och sirap i heela huset.
Slänger av mig ytterkläder och sjunker ner i soffan.

Satt där i minst en halvtimme!


Från klockan 14 till ungefär klockan 18 gick vi runt på söder, mulattkatten och jag.
Sandys goda mackor + dricka och chips. Jerusalems Kebab vid medis.
Kläder, snack, mat, kläder, kläder, skor, skratt

Det känns inte direkt som jag gått fett långt, för har niu tänkt på att oftast när man säger att man gått mycket brukar man mena att man gått tex från jobbet sen till affären sen hem istället för att ta bussen. Om ni fattar?
När jag går runt och runt i stan i olika affärer på samma gata brukar jag tänka: Om man lägger ihop alla steg jag gått och lägger ut dom på en rak sträcka, undra hur långt jag gått då?

Så är det nu, asso vi måste ha sammanlagt gått välldigt långt för jag e jätte trött i benen xD
Men äää ska inte klaga va fan, har haft en bra dag och fick med mig en snygg tröja från H&M's kill avdelning (bästa) och ett par vita knä strumpor från American Apparel.

Nu ikväll blir det lite plugg och mys med nån film.
Maten e klar, here I come! Ni får bilder å sånt i nästa inlägg.
BYE!

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

hahaha har redan gått in tror jag haha

2008-09-29 @ 19:47:00
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Sergia

hihihi oh vad underbart :D

sierto hahaha :D

2008-09-29 @ 20:01:30
URL: http://espinoza.blogg.se/
Postat av: Bowls

Hahaha Isn't that what I always told you lil siss?? HMs killavdelning I MITT HJARTA

2008-09-30 @ 08:23:33

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0