Tarnsformers in the hood

Sitter i sängen med laptopen, mysigt mysigt.

Har inget speciellt att skriva, såg nyss klart Transformers. JA, jag gillar filmen, vad ska du göra?
Haha, asso jag älskar den fan, den är verkligen skit bra :O
har en transformers gaalen kusin, det lär ha smittat av sig. Ni borde se den, svär. Har sett den några gånger nu och den e lika bra varje gång. Hade inga höga förväntningar första gången jag skulle se den men... Se där, den va ju riktigt bra.
Den handlar om mer än bara nått påhittat robot krig!


Håll me om att han faktiskt ser rätt cool ut. Btw är Bumblebee min favorit.
Vilken nörd jag är :D




Ska nog sova snart, är välldigt välldigt trött och min säng är så mysig....
Imorrn ska jag och Tex mex leta fakta om vår förort, som jag berättade i ett inlägg igår så ska vi ta reda å¨massa fakta om hur vår förort blev till, vad som fanns här innan osv. Ska till hembygds gården i Älvsjö (visste inte ens att den fanns även om jag sett huset tusen gånger nu när jag tänker på det). Hoppas vi hittar nått...

Go natt på er. vi hörs imorrn.
Peace.

Komentarer & åsikter
Postat av: sergia

hahaha GRACIAS :D :D

visst oh dör för den där låten asså :D

" hoy me voy pa cali a vuscar una caleña o pa carta ajena " eller ng sånt haha xD

oye se que es muy temprano pero ya voy a cumplir años y voy haser mi viesta el 24 de okubre aki en tumba. Si quieres venir aiight? :)

2008-09-28 @ 10:25:31
URL: http://espinoza.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0