Tårarna började rinna...

Det här fick mig att gråta.

Jag har följt maddes blogg ett bra tag nu, en 20 årig tjej med cancer kort sagt. Har ni oxå läst hennes blogg?

Genom bloggen peppade hon allt och alla, trots sin sjukdom och hennes tillstånd, hon uppdaterade me positiva tankar för att peppa sig själv och andra. Skrev om alla mediciner och operationer.
Allt hon skrev gick rakt in i mig och nu är hon död... Hon har gått bort, jag känner henne inte ens, vet inget mer än det som står i bloggen. Men det känns så kefft ändå. Jag trodde hon skulle bli frisk, fan jag va övertygad att hon skulle bli bra
Hon var förlovad me en kille som hon älskade och han äskar henne, 20 år och hela livet farmför sig!!!!
Vet att hon inte har ont längre och är på en bättre plats men... Äh vet inte vad jag ska skriva...


Jag tycker ni ska kolla in hennes blogg här: Maddes blogg - Jag är frisk
Här är hennes killes blogg oxå, speciellt det här inlägget fick tårarana att rinna shit asso, e jag helt löjligt känslig eller? Nej, fan...
Maddes pojkvän David - The real colombo LÄS DET


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0